Încă o premieră anul acesta: am reuşit să ajung la SMAEB. SMAEB adică Salonul de Motociclete, Accesorii şi Echipamente Bucureşti. În traducere, expoziţie de vehicule la care ţii motorul între picioare.
Motoarele nu sunt „my cup of tea”, am mers mai mult cu gândul la expoziţia de la 4tuning. Am văzut totuşi câteva chestii care mi-au plăcut, cum ar fi un snow-mobil mai mare ca un Matiz şi un ATV cu şenile şi lamă ca de buldozer. Apropo de chestii plăcute, ca şi la SIAB, la SMAEB se pune foarte mult accent pe prezenţa feminină.
Încă o imagine cu domnişoara care, sărăcuţa de ea, a făcut buf cu tot cu scuterul pe care se zbenguia.
Tot legat de chestii stresante, tot la etaj era un stand cu oarece motoare modificate şi unul dintre aceste motoare era pornit din când în când pentru efect. Sărăcia respectivă, că altfel nu pot să-i spun, părea concepută să facă numai zgomot. Eu stăteam la 5 metri de ea şi am înţeles ce înseamnă zgomot peste pragul durerii. Fetele de la stand s-au refugiat în colţul cel mai depărtat aşteptând să se termine calvarul acustic.
Măcar de ar fi avut un zgomot frumos, rotund. Dar de unde, era mai mult o suită de rateuri fără perioadă fixă, cu flăcări la eşapament.
Dovadă a faptului că nu mă pricep la motoare, abia acum am aflat că Husqvarna face şi motociclete şi că de fapt e o ramură a fabricii originale (de armament) care nu prea mai are nici o legătură cu firma care face drujbe. Plus că fabrica e în Italia la Varese.
De altfel italienii erau bine reprezentaţi, am auzit că ar fi adus şi modelul nou de enduro, Stelvio 1200, denumit după trecătoarea cu acelaşi nume din Alpi, care e undeva pe lista mea de lucruri de văzut.
Ce mai era? A, da... Foarte mulţi fotografi, atât profesionişti dar mai ales amatori. Pare-se că toată lumea vrea să aibă acasă poze de la SMAEB din producţia proprie, chiar dacă-s făcute cu o tristeţe de telefon.
În încheiere, cică modelul acesta se poate conduce de la 16 ani cu permis A1. Mă întreb cât costă...
Din pavilionul central unde era SMAEB-ul ne-am mutat în pavilioanele alăturate pentru expoziţia celor de la 4tuning şi cea de la Rally Days care promitea să fie mai interesantă. Va urma...
6 comments:
Interesante pozele, ai dat de departe, fara blitz. Numai bine!
Alte poze pe http://remusn.blogspot.com/2008/03/160308-smaeb-2008.html
daca scuterul ala care se conduce de la 16 ani vine si cu husa galbena de pe el, mi-am ratat cariera.
cagiva mito 125 (si e motocicleta, nu scuter ;) ), ala de zici tu de 16 ani, costa cam 3500E nou, dar se gasesc mini-supersportive (125uri) la mana a doua pe la 1500E. partea interesanta vine la limitare, pentru majoritatea sunt motoare in 2 timpi care dezvolta intre 30 si 35CP, limita pt A1 fiind de 125cc si 15CP si se gasesc reisari d'astia de 16 ani care le delimiteaza si se dau cu 160 pe autostrada si se mira de ce au intrat in tir. ma rog...
altfel, husky e o firma renumita in lumea enduristilor, dar mai ales a crosserilor, acolo unde, alaturi de KTM si husaberg, le gasesti la toate competitiile din noroaie.
pozele? dragutele, dar nimic special :D
Ma bucur ca te-ai prins de subtilitate.
Aceste fotografii nu le-ai facut si tu tot cu telefonul? Noise in cantitati alarmante si pierdere d detalii observabile chiar si la jpegurile astea de 780px pe latura, fara a mai socoti aici ditamai ramele.
Anonimule, exagerezi aiurea. Daca nu stii nimic despre fotografie e vorba de ignoranta. Daca totusi te pricepi, e vorba de spirit critic exacerbat, impins pana la malitiozitate. Comparatia cu telefonul e complet gratuita.
Post a Comment